Search
Close this search box.

U Osnovnoj školi Gola u okviru projekta “DRAVA LIFE” Javna ustanova održala edukativnu radionicu o bioraznolikosti u zaštićenim i/ili Natura 2000 područjima u Koprivničko-križevačkoj županiji

Kako bi se učenici što bolje upoznali s bioraznolikosti u zaštićenim i/ili Natura 2000 područjima u Koprivničko-križevačkoj županiji, Javna ustanova za upravljanje zaštićenim dijelovima prirode na području Koprivničko-križevačke županije dana 26. studenoga 2024. godine, u okviru projekta “DRAVA LIFE – Integrirano upravljanje rijekama (u daljnjem tekstu: DRAVA LIFE) održala je edukativnu radionicu u Osnovnoj školi Gola.  Na radionici je sudjelovalo tridesetak učenika trećih i četvrtih razreda i njihovih učiteljica i to iz Osnovne škole Gola i iz njenih područnih škola Ždale, Novačke i Otočke. Na samom početku radionice ravnateljica Osnovne škole Gola, Violeta Pranjić ukratko se obratila pozdravnim riječima, te je učenicima zaželjela uspješan rad na radionici.
S obzirom da se mjesto Gola nalazi na području u blizini rijeke Drave, Javna ustanova radionicu je  započela s prikazivanjem filma pod nazivom „Novi život za Dravu“ koji je napravljen u sklopu projekta „DRAVA LIFE“ kako bi se učenici upoznali s područjem rijeke Drave, njenom bioraznolikosti i njenim karakteristikama. Nakon filma kroz prezentaciju Javna ustanova učenike je upoznala sa zaštićenim i/ili Natura 2000 područjima u Koprivničko-križevačkoj županiji, te biljnim i/ili životinjskim vrstama koje su karakteristične za pojedino područje, ali i legendama koje se vežu uz područje rijeke Drave. Također, učenike je upoznala i sa invazivnim stranim vrstama koje su velika prijetnja zavičajnim autohtonim vrstama. Kako bi ponovili što su sve naučili i zapamtili kroz film i prezentaciju, Javna ustanova učenicima je pripremila kratak upitnik u kojem su ponovili i nešto više saznali o pticama, sisavcima, vodozemcima i gmazovima, te beskralješnjacima i ribama. Tako su mogli saznati koje ptice vole stanovati na sprudovima, a koje na odronjenim, strmim obalama, koji sisavac gradi brane, po čemu se najbolje može prepoznati prisutnost vidre, koji gmaz se voli sunčati, za koga su nekad ljudi mislili da ih jašu vile, te koje su najpoznatije ribe u našem kraju.
Na kraju prezentacije uslijedio je i praktičan dio u kojem su učenici imali prilike slagati edukativne slagalice, vidjeti različite modele leptira i vretenaca, te ostale edukativne materijale koje je za njih pripremila Javna ustanova.

Facebook
Twitter
LinkedIn